Előadások

Előadásaim:
1996-ban egri főiskola módszertani tanárainak tanácskozására készítettem el és mutattam be: „A mikrotanítások szerepe a testnevelő tanárok képzésében.” című videoanyagot.

1998-ban Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola fennállásának 50. évfordulójára tartott tudományos konferencián, a „Testkultúra az ezredfordulón” című szekcióban bemutattam az általam készített első magyar testnevelés tárgyú multimédiás CD–ROM demo változatát, „Hogyan és miből fognak tanulni a jövő testnevelő tanárai? ” címmel.

2000-ben több régiós, megyei és városi előadást tartottam (Miskolc, Eger, Tatabánya) a fenntartók és az intézmények képviselőinek a kerettanterv bevezetéséről.

2001-ben Budapesten, a „Multimédia az oktatásban” című konferencián előadást és bemutatót tartottam: „Hogyan és miből fognak tanulni a jövő testnevelő tanárai? ” címmel.

2001-ben Debrecenben „A szakértő szerepe a minőségi közoktatásban” című, III. Országos Közoktatási Szakértői Konferencia szekciójában vitaindító előadást tartottam: „A szakértői munkavégzés feltételrendszere” címmel.

2002-ben Egerben „A régiók szerepe a közoktatásban” című, II. országos pedagógiai konferencián a Szakértő és szaktanácsadó szekcióban szekció vezető voltam.
2002-ben Egerben „A régiók szerepe a közoktatásban” című, II. Országos Pedagógiai Konferencián a Szakértő és szaktanácsadó szekcióban vitaindító plenáris előadást tartottam „Szakértő és szaktanácsadó azonossága és különbözősége” címmel.

2002-ben Debrecenben „A szakértő szerepe a minőségi közoktatásban” című, IV. Országos Közoktatási Szakértői Konferencián a Szakértői tevékenység elnevezésű szekcióban szekcióvezető voltam.

2002-ben Debrecenben „A szakértő szerepe a minőségi közoktatásban” című, IV. Országos Közoktatási Szakértői Konferencián a Szakértői tevékenység elnevezésű szekcióban vitaindító előadást tartottam „Érdemes-e szakértőnek jelentkezni? A szakértő lehetőségei, elvárásai, igényei. A KÖSZE szerepe a szakértők érdekképviseletében.” címmel.

1999-2002 között Nagyrédén, Gyöngyösön, Girincsen, Tiszaburán a pedagógusok, alkalmazottak részére több minőségbiztosítási előadást tartottam.

2003-ban a Balatonfüreden megtartott I. Tavaszi Szakértői Konferencia, Középiskolai szekciójában: „Tervezés, gyakorlat, adminisztráció – szükségessége és összhangja a szakértői munkában” címmel előadást tartottam.
A konferencia zárónapján pedig „Összefoglaló értékelés” címmel a konferencia zárásának megtisztelő feladatát kaptam.

2005-től felkért előadó vagyok akkreditált tanügy-igazgatási pedagógus továbbképzéseken.

  • 1996. A mikrotanítások szerepe a testnevelő tanárok képzésében (videó)
  • 1996. Hogyan és miből fognak tanulni a jövő testnevelő tanárai?
  • 2001. A szakértői munkavégzés feltételrendszere
  • 2002. A szakértő és a szaktanácsadó azonossága és a különbözősége
  • 2002. Érdemes-e szakértőnek jelentkezni? A szakértő lehetőségei, elvárásai, igényei. A KÖSZE szerepe a szakértők érdekképviseletében.
  • 2003. Tervezés, gyakorlat, adminisztráció – szükségessége és összhangja a szakértői munkában

KAPCSOLAT Secured By miniOrange